Christina Perri - Jar Of Hearts Çeviri

I know I can't take one more step towards you
Biliyorum sana doğru bir adım daha atamam

'Cause all that's waiting is regret

Çünkü tüm bu bekleyiş bir pişmanlık


Don't you know I'm not your ghost anymore
Artık senin senin hayaletin değilim bilmiyor musun?


You lost the love I loved the most

En çok sevdiğim aşkı kaybettin

I learned to live half alive
Yarı sağ yaşamayı öğrendim


And now you want me one more time
Ve şimdi benden bir kere daha istiyorsun



And who do you think you are?
Kim olduğunu sanıyorsun?


Runnin' 'round leaving scars
İz bırakarak oyalanıyorsun


Collecting your jar of hearts
Kalp kavanozunu biriktiriyorum


And tearing love apart
Ve aşkı kötülüyorum


You're gonna catch a cold
Üşüteceksin


From the ice inside your soul
Ruhundaki buz yüzünden


So don't come back for me
Bu yüzden benim için geri dönme


Who do you think you are?
Kim olduğunu sanıyorsun?



I hear you're asking all around
Her yerde aradığını duyuyorum


If I am anywhere to be found
Bulunur bir yerde miyim diye


But I have grown too strong
Ama çok güçlü yetiştim


To ever fall back in your arms
Kollarına asla düşmemek için



And I've learned to live half alive
Yarı sağ yaşamayı öğrendim


And now you want me one more time
Şimdi benden bir kere daha istiyorsun



And who do you think you are?
Kim olduğunu sanıyorsun?


Runnin' 'round leaving scars


İz bırakarak oyalanıyorsun

Collecting your jar of hearts

Kalp kavanozunu biriktiriyorum

And tearing love apart



Ve aşkı küçük düşürüyorum

You're gonna catch a cold

Üşüteceksin

From the ice inside your soul

Ruhundaki buz yüzünden

So don't come back for me

Bu yüzden benim için geri dönme

Who do you think you are?

Kim olduğunu sanıyorsun?

And it took so long just to feel alright

İyi hissetmem çok uzun zaman aldı

Remember how to put back the light in my eyes

Gözlerimdeki ışığı nasıl aldığını hatırla

I wish I had missed the first time that we kissed

Keşke ilk öpüştüğümüz zamanı unutsaydım

'Cause you broke all your promises

Çünkü tüm sözlerinden döndün

And now you're back

Şimdi geri geldin

You don't get to get me back

Beni başlangıca geri götürme

And who do you think you are?
Kim olduğunu sanıyorsun?

Runnin' 'round leaving scars

İz bırakarak oyalaıyorsun

Collecting your jar of hearts

Kalp kavanozunu biriktiriyorum

And tearing love apart

Ve aşkı kötülüyorum

You're gonna catch a cold

Üşüteceksin

From the ice inside your soul

Ruhundaki buz yüzünden

So don't come back for me

Bu yüzden benim için geri dönme

Don't come back at all

Hiç geri dönme
And who do you think you are?

Kim olduğunu sanıyorsun?

Runnin' 'round leaving scars

İz bırakarak oyalanıyorsun

Collecting your jar of hearts

Kalp kavanozunu biriktiriyorum

Tearing love apart

Aşkı kötülüyorum

You're gonna catch a cold

Üşüteceksin

From the ice inside your soul

Ruhundaki buz yüzünden

Don't come back for me

Benim için geri dönme

Don't come back at all

Hiç geri dönme

x3

Who do you think you are?
Kim olduğunu sanıyorsun?

Not : İlk duyduğum anda aşık olduğum nadir şarkılardan birisi. Özellikle Ayoub'un coverı mükemmel! O yüzden linke onunkini bırakıyorum. Siz Christina'nınkini de dinlersiniz ;)
Link : https://www.youtube.com/watch?v=qY4nxbbhPyg 
Çeviren : Sueda Fidan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Charlie Puth - Attention Çeviri